WMD:

WebmasterDersler

25 Mayıs 2014 Pazar

Sitemin İyi Yerlere Gelebilmesi İçin Neler Yapmalıyım?

Konuları incelerken hep ileriye dönük şeyleri anlattığımızı farkettim ve o yüzden bu konuyu açtım. Bu konuyu yeni website kurmuş kişiler için açtım bu konuda neler yapmaları gerektiğini anlatmak istedim biraz da olsa. Bunların hepsini tek konuda anlatmak mümkün olmadığı için birkaç konuda anlatmayı planlıyorum.

1-Kararlı Olun


Bir anda çok mükemmel bir websiteye sahip olmayı beklemeyin. Yavaş yavaş gelişin kendi bilgilerinizi arttırın kim ne derse desin asla yapamayacağım demeyin. Çoğu yerde konular görürsünüz yeni siteler açıldı internet çöplüğe dönüştü diye onlara aldırmayın işte. Tüm o çöp siteler kararlı olamayıp pes edenlerin siteleri. Siz asla pes etmeyin.


2-Kaliteyi Düşürmeyin
Siteniz yavaşta gelişmiş olabilir ama siz her zaman daha fazlasını isteyin. Daha çok gelişmek isteyin. Büyük hedefleriniz olsun. Birkaç reklam aldınız diye alıntı makalelerle işi bitirmeye çalışmayın tüm amacınız iyi hizmet vermek olsun para kazanmaktan önce bunu düşünün.

3-Reklamlarınızı İyi Seçin

Reklamlarınız ziyaretçilerinizi rahatsız etmemeli.Bir önceki başlıkta da dediğim gibi parayı 2.planda düşünün. Reklamlarınız küçük alanlarda olsun öyle ziyaretçiyi zorlamasın. Pop-up reklamları tavsiye  etmem. Kazancı daha fazla olabilir ama ziyaretçi düşüşü yaşayabilirsiniz. Reklamlarınız ziyaretçinin gözünü yormamalı. Sade ve küçük olmalı.

Bu konuda 3 madde anlattım. Konunun başında parça parça vereceğimi söylemiştim diğer parçaları da başka konularda vermeyi düşünüyorum.
Share it Please

ilkoynanis

www.webmasterdersler.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Webmaster-Dersleri. Designed by Templateism | Love for The Globe Press