WMD:

WebmasterDersler

27 Nisan 2014 Pazar

Dosya Yükleyerek Kazanma Rehberi





Merhaba çoğunuz upload işlemleri kazanç olduğunu biliyordur. Bu başlıkta adım adım size bunun nasıl olacağını göstereceğim. 

1-Öncelikle kendinize bir filehost bulmanız gerekmektedir. Filehost ne derseniz size dosya depolama alanı veren şirkettir. Bunlardan bazıları yüklediğiniz dosyalar indirildiğinde size ödeme yapmaktadır. Tabi o tür şirketlerin bazıları telif hakkından kapanmış olsa da hala çalışan ve düzenli ödemelerini yapan şirketler vardır. Ben burada size kendimin de kullandığı ve birçok kişi tarafından tercih edileni önereceğim. Bu Turbobittir. Size dosyaların indirme sayısı ve boyutuna göre ücret ödemektedir. Birçok yerde ödemelerini düzgün yaptıklarını görebilirsiniz.
Ben size turbobitte kendi referans kodumla vericem ama isterseniz referanssız da üye olabilirsiniz. Ama referansla üye olmanız hem sizin hemde benim açımdan kazançlı bir işlemdir.

Turbobit Üye Olmak İçin Tıklayınız.
2.Adım ise yükleyeceğiniz dosyaları seçmek.Bu film oyun müzik olabilir size kalmış.Hangisini daha çok indirileceğini düşünüyorsanız onu deneyin.
3.Adım başkasında olmayanı vermelisiniz. Mesela oyun mu yüklüyorsunuz yanında oyunun güncelleme paketi gibi şeyleri de verebilirsiniz.Tabi bu sizin hayalgücünüze bağlıdır. Amaç diğer uploaderlarda olmayanı vermek.
3.Paradan önce güven kazanın.
Nerdeyse en önemli adım budur.İnsanlara yanlış link vermeniz size bir anlık yüksek kazanç sağlayabilir fakat size olan güven azalır ve diğer dosyalarınız pek indirilmez.
4.Forum listesi oluşturun.Eğer kendi siteniz varsa ordan dosyaları paylaşabilirsiniz ama eğer yoksa forumlarda yapabilirsiniz.Kendinize aktif ve düzgün forumlar arayın.
Share it Please

ilkoynanis

www.webmasterdersler.com

1 yorum:

Copyright @ 2013 Webmaster-Dersleri. Designed by Templateism | Love for The Globe Press